Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det är ju så att har man Pokémon och spelar det så gör man ju nåt speciellt på det. Vad gör ni? Själv gör jag: FireRed: Tränar min Haunter för att kunna klara Posion gymmet lätt eftersom att Posionattacker inte har nån effekt på Ghost Pokémon. Emerald: Tränar en Marill. Sapphire: Tränar Lotad Guld: Tränar Quilava. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag försöker få pokedexen komplet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Red: Tränar i Elite Four. Crystal: Kommer inte ihåg :P Sapphire: Tränar en Slugma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 silver klonar gul:tränar mewtwo sapphire:tränar alla leged emerald:tränar tyraniter till 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Firered kabuto till kaputops saphire fånga feebas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tränar alla mina pokemon till level 30 sedan ska jag möta Koga. Firered :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Emerald: Tränar min Swampert Ruby: Minns ej Gold: Minns ej Firered: Minns ej (Spelar bara Emerald utav Pokémon spelen så inte konstigt jag inte minns) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ruby och emerald låter onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Emerald: Försöker få Cyndaquil/Totodile/Chikorita. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Feebas kvar va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 silver klonar gul:tränar mewtwo sapphire:tränar alla leged emerald:tränar tyraniter till 100 detsamma gör jag!och du är en knasare(skoja) :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Feebas kvar va??? Nej, jag har rätt många kvar. Ca 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg