Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Back on topic i allafall. Jag håller på att få cykeln på FireRed just nu. Jag märkte att jag hade glömt den när jag kom till Cycling Road. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ruby: försöker fånga trapinch med lonely nature emerald:tränar, njuter av dom vackra städerna/vägarna, utforskar grottor/skogar/övergivna hus (typ new maville)/andra ställen, fyller mitt pokedex, fångar ovanliga/legendariska pokemon, löser mysterier om pokemon, hittar ovanliga items, lär mig Braille flytande, dyker, är med i tävlingar, spöar elite four/gymledare och är i union room. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Brukar försöka fånga nya Pokemon eller träna någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Firered: Samlar Johto Pokemons,går inte så bra just nu. Ruby: Ska starta om och använda en Charamander som startpokemon. ^__ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Charmander som start-Pokémon på Ruby!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Först ska jag fixa ett ägg med Charizard och Ditto på FR,sen så ska jag låta ägget kläckas och då kommer en Charamander ju.Sen ska jag byta den till Ruby.Fixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jaha. Men kan man kalla det för start-Pokémon på Ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ja,jag tycker det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Okej, boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Var fick du "boss" från? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Bra idé! Jag har aldrig vetat att man kan göra så! Blaziken på Sapphire är en hona va? Nu på FireRed så ska jag precis gå till Saffron gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Var fick du "boss" från? Du är ju bossen i hela Pokémon-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg