Prisma Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 HEllo there!? jag undrar bara om det är möjligta att råna affärer på gta sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tror inte det går att råna affärer på GTA San Andreas, men jag är inte helt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aslan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tror inte det går att råna affärer på GTA San Andreas, men jag är inte helt säker. Det går inte att råna butiker i San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Nop, men man kan göra inbrott, och tjäna pengar. ;) EDIT: Stavfel. Redigerat 25 Februari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tycker det är synd, det går ju på Vice city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 men Vice City's Rånsystem, suger riktigt hårt. Man går in till affären och siktar på han som är där så kommer det fram pengar av saj själv på diskbänken, och du får poliser efter dig varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Va tror du annars? OM man rånar ngn så får man poliser efter sig..http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 inte alltid bara för man siktar ppå han så komer det fram pengar efter varje penhgrseldel får man en efterlysning efter sig.... Det är ovärkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 inte alltid bara för man siktar ppå han så komer det fram pengar efter varje penhgrseldel får man en efterlysning efter sig.... Det är ovärkligt So? Det e ju sköj? Det går tyvärr inte att råna affärer på SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg