Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 En kompis till mig har en Lodicollo som han kallar Ankungen :lol: hahaha coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 En kompis till mig har en Lodicollo som han kallar Ankungen :lol: Men det är ju en Ankung. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Pikachu : Spark Charizard : Charco Squirtle : Squirt Blastoise : Blaster Bulbasaur : Saury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 pikachu = pika det var ett nytt smeknamn som jag kommit på helt själv (ljuger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Sluta ljug!(skojar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Charizard - Lampan. För att när han gör Fire Blast så lyser det och en lampa lyser oxo, om den är tänd, så därför tog jag namnet Lampan :P Bra förklaring ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Öööhh lite för kompliserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 min kompis kallar en blastoise för miniblaster! han är sjuk!hehehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Min Swampert heter Maremare Tropius=Tropi Och så har jag en Torcole som heter Tornine för dens föräldrar var just en Torcole och en Arcenine. :cool: Jigglipuff=Singer poochyena=Poochy Magnemite=Silver Sableye=Jewel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Luvdisc = Lovemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg