Gtakillen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hade ni fångat en svag shiny!? det hade jag gjort jag skulle täna den till lv.100 och då är den inte svag!hahahahahahahahha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Såklart! Varje Shiny jag skulle stött på, både min hat pokémon, så skulle jag fånga den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag skulle ha fångat vilken Shiny som helst. Det är ju 0,001% att man möter en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det är 1/1182% att man möter en. Det stod på Gamefaqs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej, det stod 1/8192. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ännu mindre chans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 lätt inga problem hade fångat :gitarr: :blink: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 skulle springa i från direkt... bara skoja skjälv klart fångar man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 *går i skogen och stötter på en Shiny Pidgey* - Amen en shiny Pidgey,så sugit.... *vänder sig och går andra hållet* *stannar* *vänder sig om och kastar sig över Pidgeyn* *Pidgeyn försöker sticka* *försöker fånga Pidgeyn med händerna utan att ha en tanke på att använda en Pokemon* SAMTIDIGT I ETT HEMLIGT LABB *en gubbe skrattar som in i....* *tänker på att Pidgeyn är en robot och kommer sprängas om några sekunder* *Pidgeyn sprängs* *blir helt svart* *stirrar på resterna av Pidgeyn* *öppnar en Pokeboll och försöker hela i alla rester i den* Resultat: Helt j*vla beroende av Shinys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det e ju klart att man fångar en shiny, spelar roll om den e dålig man kan ju träna den. om det dessutom är sådan liten chans att man möter en så... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Om man har tretton shiny magikarp på level 5, skulle ni fånga en till då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg