nico Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) någon som har något tips på bra men inte allför dyra mikrofoner? Shure och Sennheisser har ju grymmt sköna mickar, särskilt Shures Beta 56 men de kostar ju så förbannat mycket. finns det några rätt bra mickar för runt eller under 300:- någon som har något tips ? Redigerat 25 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 vet inte men kan påpeka att du stavat fel på micar!det ska vara micKar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 går att stava båda två, ändrade till micar men kan väl ändra tillbaks då bara för det. back to topic istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ja kan inte så mycket om märken på mickar o sånt, men du kan ju kolla på webbhallen.com eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Rätta mig om jag har fel, men Webhallen är en hemsida för spel och mjuk/hårdvara? http://www.jam.se/mikrofon.htm <-- Den sidan kanske kan hjälpa dig lite? Oj, ja tänkte på headset.......... mitt misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Kanse finns i GAME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Clas Ohlsson om du vill ha billiga mickar. Kvalitén där har jag tyvärr ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.