27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ja det är drygt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det är ju det som är meningen med mirror mode, allt ska vara spegelvänt. Om du inte tycker om mirror mode kan du ju alltid köra på 150 cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller! Coolt, det där med baklänges-texten har jag aldrig upptäckt efter alla mina race... :blink: Har aldrig lagt märke till det ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller! Jag har aldrig heller sett det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller! Blind styren :P jag märkte det dirket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P Ja med jag är den som är där bak alltid typ, så jag behöver int ekoll apå vägen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är bättre att koncentrera sej på vägen än på skyltar... :P Jag kör ju Time Trial som sjutton... Alltså varje bana 1000 gånger typ... Därför blir det extra svårt på grund av vanan... Fick min första 2:a plats...(i Mushroom City...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 En bra taktik för nybörjare är att köra två st, för då kan den ena stanna kvar å stoppa alla fiender medans den andra satsar på att bli 1:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 hehe bra taktik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 hehe bra taktik Jo den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg