Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart Ja, det var det jag menade... Personen där fram kan ha en... Och personen där bak kan också ha en. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 hehe tänk er dubbel träffad av blåa skal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hellre en dubbelträff än att dem kommer en och en... En dubbelträff är ju detsamma som en vanlig, fast blir man skjuten, och sedan när man ska börja köra iväg igen kommer nästa blåa skal .... Vilket skulle bli katastrof om samma person åker ut för både två,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 haha då har man värsta otruen :D stör mig på dom blåa skalen...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 haha då har man värsta otruen :D stör mig på dom blåa skalen...! Det har faktiskt hänt mig. Men då låg jag så långt före att det inte gjorde något, fast dock gick jag mer för tiden, så jag blev rätt sur. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 en gång körde jag vs o min kompis låg ett varv efter så fick han bara blåa skal och blixten dt var så störande o så hade vi också bytt så att dt var 9 varv...^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart Det är nog typ den enda nackdelen med den taktiken. Men om man redan ligger 1:a då så behöver ju den andra kanske inte skjuta över huvudtaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att den taktiken hjälper. Man lär ändå komma 4:a eller 5:a... eller gud vet vad... Men dessutom så är det väldigt lätt att vinna även om man är nybörjare... Så man behöver inte använda sig av något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) På mirror mode är väl det lite svårare för nybörjare! Taktiken funkar faktiskt... Redigerat 1 Mars 2006 av Jerec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ja det är det kan man säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag menade inte en sån nybörjare... Om jag säjer så här då... För någon som inte är särskilt bra på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg