Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Hellre en dubbelträff än att dem kommer en och en... En dubbelträff är ju detsamma som en vanlig, fast blir man skjuten, och sedan när man ska börja köra iväg igen kommer nästa blåa skal .... Vilket skulle bli katastrof om samma person åker ut för både två,.

Skrivet

haha då har man värsta otruen :D stör mig på dom blåa skalen...!

Det har faktiskt hänt mig. Men då låg jag så långt före att det inte gjorde något, fast dock gick jag mer för tiden, så jag blev rätt sur. :evil:
Skrivet

en gång körde jag vs o min kompis låg ett varv efter så fick han bara blåa skal och blixten dt var så störande o så hade vi också bytt så att dt var 9 varv...^_^

Skrivet

Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart

Det är nog typ den enda nackdelen med den taktiken. Men om man redan ligger 1:a då så behöver ju den andra kanske inte skjuta över huvudtaget
Skrivet

Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att den taktiken hjälper. Man lär ändå komma 4:a eller 5:a... eller gud vet vad... Men dessutom så är det väldigt lätt att vinna även om man är nybörjare... Så man behöver inte använda sig av något sådant.
Skrivet (redigerat)

På mirror mode är väl det lite svårare för nybörjare! Taktiken funkar faktiskt...

Redigerat av Jerec
Gäst Great Gonzales
Skrivet

ja det är det kan man säga...

• Skapa ny...