Hoppa till innehåll

Mario Kart Double Dash

27Caramele

Rekommendera inlägg

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej, men All Cup Tour är ändå jobbigaste tycker jag.

Minns att vi var tvungna att vinna sista bannan för att vinna hela All Cup Tour och Wario, som var ledaren var tvungen att komma sista. Man trodde det skulle var omöjligt, men lite för slutet fick nån ett Blått Skall och slängde det och han flög upp i luften och landade på oss och föll ner i stupet och blev sist :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minns att vi var tvungna att vinna sista bannan för att vinna hela All Cup Tour och Wario, som var ledaren var tvungen att komma sista. Man trodde det skulle var omöjligt, men lite för slutet fick nån ett Blått Skall och slängde det och han flög upp i luften och landade på oss och föll ner i stupet och blev sist :P

I det fallet måste alla ha varit väldigt jämna. Första gången man kör All Cup Tour är det inte så lätt.. Men andra gången osv är det lätt B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men det var tur då. Tror det var då vi klarade All Coup Tour för första gången.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...