Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Vilken bana har ni mest problem med på Mirror Mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 den där mushroom city eller vad den heter. baby park är ungefär lika ... jag körde helt fel på den på mirror mode... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ett tips är ju att man kommer ihåg hur svängarna normalt gick... Det gjorde jag på Bowser´s Castle... Och då sa jag motsatsen för mig själv... Man satt och tänkte typ...(vänster,höger osv) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag har inga problem med den men den är jobbig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har inte heller så stora problem.. Det är bara det att det är så många svängar på Mushroom City så att man virrar bort sig totalt. Har även små problem med Luigi Circuit och Mushroom Bridge i Mirror Mode... :( Fast börjar lära mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag håller med dig där ... men jag kör mest 50 kubik nu förtiden.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag håller med dig där ... men jag kör mest 50 kubik nu förtiden.... :P Nja, om jag ska köra Gran Prix så är det 150 kubik som gäller. 50 kubik går så sakta, och man vinner allt för stort. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mest problem är på Mirror Mode är nog, vet inte nån :P Många är jobbiga iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det beror ju helt på spelvanan också. Men vilken bana tycker ni är snyggast gjord då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 På mirror Mode eller? På Mirror Mode tycker jag lätt DK Mountain, om det int eär Mirror Mode så är det Bowser Castle :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jo, Bowser´s Castle är väldigt snyggt gjord. Fast en annan bra gjord är Yoshi Circuit. Notera att självaste banan är gjord som Yoshi... Man borde ha hittat på något liknande med Mario och Luigi Circuit också... Bara en tanke... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jo, Yoshy Circuit är en av dom snyggare också. Men fulast är ändå Baby Park, den är så tråkigt formad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg