gurreb Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Hej jag behöver hjälp med det här scriptet ps -ef | ppp det ska vissa vilken aktivitet som används för pppoe det ska se utt ungefär så här ps -ef | ppp pppoe Snälla hjälp mig snabt helst innan i dag. :unsure: :blink: :meddum: :meddum: Citera
neVah Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 e inte precis ett proffs på att scripta... men de där ser ju nästan ut som om du bara har skrivit nåt ^^ ta de inte seriöst ^^ Citera
gurreb Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 e inte precis ett proffs på att scripta... men de där ser ju nästan ut som om du bara har skrivit nåt ^^ ta de inte seriöst ^^ det är ett komando som ska vissa pppoe prosesen för att man ska kunna köra lill -9 och dom siffrorna som kommer. och efter det installera superkernel. gå in på www.smoothwall.org så kan du se vad det är jag gort. :evil: :evil: Citera
epaaj Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Det vore enklare att hjälpa dig om du skrev vad du scriptar i. Finns ganska många språk faktiskt. *Flyttar tråden* Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.