Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni?


Gtakillen
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker samma som carttie, ingen vet att jag gillar pokemon (förutom min lille-bror) men jag älskar pokemon, det är den bästa animé- saken som gjorts i hela världen - enligt mig "!"

 

 

EDIT: Jag menade inte tv-serien när jag skrev animé -saken !

Redigerat av medion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Spelen är kul, fast animén är enligt mig lite barnslig, iallafall den dubbade versionen, de blir alltid dåliga.

 

Och Medion, du är 13 år, så snälla sluta att stava som en femåring. Det är både väldigt svårt att läsa det och väldigt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det går ju mycket fortare att skriva med slang ord, men jag ska försöka att skära ner lite på det!! förlåt mej så mycket för att jag går off-topic och för att jag har använt ett lite #oförstårligt språk" !?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, vad är det med det? Jag är själv 15, och spelar Pokemon på Internet, både RBY och ADV.

Gå in på smogon.com. Där finns det många spelare som är vuxna, jag tror att det finns någon där som är 34 år och matematiker, och kommer från Italien. Men det är ganska svårt att förstå för 10-12-åringar. (Inget elakt menat)

Det pratas mycket om IVs, EVs, olika kombinationer, attacker, Hidden Power, till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

De första spelen var roliga (gul blå och alla andra färger som finns i regnbågen) sen slutade jg spela och vet ingenting om det längre. Men kul var det när jag spelade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...