Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 vilket spel? men vaten pokemonen brukar var starkast för att man besegrar sin rival lätt då. för att den kan lära sig is atacker som är super efectiv mot gräss som rivalen tar om man själv tar vatten pokemonen.
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Bulbasaur!!! sen Charmander Sen Squirtle Totodile sen Cyndaquil sen Chikiorita
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 På FireRed tycker jag att Squirtle är starkast. Fast om Nintendo fick säga det så skulle dom säga (som alla andra Pokémonsidor på nätet) att Bulbasaur är smartast. Sen Squirtle och sen Charmander (sist). På Emerald/Ruby/Sapphire tycker jag precis som nintendo säger: Mudkip Torchic Treecko På Guld/Silver/Crystal tycker jag: Totodile Cyndaquil Chikorita Men nintendo säger: Cyndaquil Totodile Chikorita.
flygon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 cyndaquil totodile treecko sqirtle torchic mudkip chickorita bulbasaur charmander
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Bulbasaur har varit min favorit sewn jag såg pokemon!
Meganium17 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Squirtle Charmander Bulba ----------- Chikorita Cynda Totodile ------------ Mudkip Torchic Treecko
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Så här tycker jag: 1.Totodile 2.Cyndaquil 3.Treecko 4.Charamander 5.Torchic 6.Chikorita 7.Squrtle/Mudkip 8.Bulbasaur
Rekommendera inlägg