Darkdevil Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 kan nån säga hur man gör natas spin jag vet ungefär hur man gör men jag lyckas aldrig :( Citera
Blanket Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 bara hoppa upp på brandposten och grinda har du inte fåt lära dig det i berlin? Citera
Slumpen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 bara hoppa upp på brandposten och grinda har du inte fåt lära dig det i berlin? jo han säger vilka knappar du ska hålla in....minns inte riktigt men testa 8 och9 olla ovanför brandposten och tryck på 8 och 9... om det inte stämmer kolla instälningarna / options efter knotrollerna.. Citera
Darkdevil Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 ok jag hade redan lyckats innan ni skrev jag hade tryckt på 7 och 9 i stället för 8 och 9 så allt var bara ett missförstånd Citera
Slumpen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 ok jag hade redan lyckats innan ni skrev jag hade tryckt på 7 och 9 i stället för 8 och 9 så allt var bara ett missförstånd okey... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.