unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 hmm... Jag hade också No Disc förut. Fast då var det dessvärre inte läsaren som det var fel på. Det var tydligen skivan. Så jag tog nån slags handduk(inte nån vanlig direkt) och fixade skivan. Sedan funkade det. Det står i instruktionsboken vad man ska göra vid vissa problem... Den till GameCubet alltså. Är ni verkligen säkra på att det är läsaren som krånglar då? Jasså?Det är nog läsaren. Tips: Om din kompis har en GC ge han CD så kan han prova om det funkar på hans GC. Om det funkar på han så är det tydlingen fel på din läsare.
isMaNnen Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2006 men jag har metroid primce echoes som jag aldrig spelat, varför funkar inte de då? Men vars kan man beställa en cleaning disc? :(
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 aha han sa metroid prime: echoes och henast förändras problemet. Echoes tillhör en av de få spel som kräver en tv med 60 hertz uppdateringsfrekvens...har du det? Annars ta spelet och prova på en annan gamecube. Funkar det på den vet du att det är fel på ditt tv-spel. Funkar det inte ta en mjuk och ren handduk och torka av skivan. Pilla inte med gamecuben då gäller inte garantin.
isMaNnen Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Har ingen garanti den är över 2år gammal så jag tror inte jag har kvar nån, om jag skulle haft kvar har jag inge kvitto
Dark_samus Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 gingaten har sin egen hemsida oxo einstein www.giganten.se
unix Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 gingaten har sin egen hemsida oxo einstein www.giganten.se Varför ger du den?Ondödigt >_>
isMaNnen Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 mm håller med varför ger han den? :S ja jag vet att man kan beställa cleaning disc dära fast inte till game cube om du tittar, einstein
Rekommendera inlägg