Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) du har två stycken eld ta bort blaziken Redigerat 26 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 asså... ja tror det är meningen att du ska bestämma!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Han ville bara ha hjälp. Han frågade faktiskt om hans team skulle bli bättre då. Och du skriver: asså... ja tror det är meningen att du ska bestämma!!!! svara på hans fråga istället för att spamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 stämmer! :angry: det var en FRÅGA!förstår du ordet:FRÅGA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Läs innan du postar Pokemaster1.Skriv inte bara något skit. Och Pokekung,du är lik mig när jag var ny. ;) Bli inte så arg.Andas ut och skriv lite positivare.Negativa svar leder ingenstans. :) Kirk: Du borde byta ut Charizard eller Blaziken tycker jag.Jag skulle nog byt ut Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 blaziken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Byt ut antingen Blaziken eller Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Blaziken! För att charizard är flying också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ta bort blaziken, det räcker med en eld pokemon.. Sätt in lapras eller glaile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Blaziken! För att charizard är flying också Men Blaziken är ju Fighting också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ja men Charizard är flying det är bra ground attacker funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg