Putside Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Sverige tog hem det ! Vad tyckte nu om matchen ? vilka var bäst ? har ni några speciella höjdpunkter i matchen ? Berätta allt om era känslor och tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Henke gjorde ju en bra räddning på slutet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det är väldigt roligt att Sverige vann OS-guld och Henrik Lundqvist gjorden en massa bra fantomräddningar speciellt den i slutet. Sedan tyckte jag att Sverige slarvade lite väl mycket i mellan åt men jag ska inte klaga på Sverige, dem vann trots allt OS-guld. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Det är tydligen en finne vi har å göra med här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Herregud ta det lugnt det är bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 HUR KAN DU f*n SÄGA SÅ; DET ÄR MITT LIV! *ARRRGGHHHH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 HUR KAN DU f*n SÄGA SÅ; DET ÄR MITT LIV! *ARRRGGHHHH* Easy now Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Väldigt bra av Henke och Lidström. Henkes fantomräddningar i slutet och Lodström matchhjälte. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Förlåt men jag blir så j*vla arg! Jag måste bara få visa denna bild som tröst; hoppas att ni förlåter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Lunkan matchhjälte i slutet tillsammas med zetterberg som gör ett grymt jobb. Jag tycker bara det är att grattulera sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tycker att Sverige hade det hela matchen och min höjdpunkt var Henkes räddning i slutet med stöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.