Putside Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Eftersom att sweden inte sucks så undrar jag hur det kan bli en tröst för dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Bara en tröst att tänka att finland är bättre, fast egentligen är vi ju från norden allesammans Jag har svårt att säga(skriva) detta: Grattis Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Lugn själv grabben! Hockey är mer än bara ett spel, det förenar människor & är jävligt skoj (men påfrestande & farligt för hjärtat) att se på. Sådana kommentarer kommer bara från ointresserade människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 lidström var bäst !!! hans mål var matchens höjdpunkt !! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Just det, ishockey är mer än bara ett spel! Som sagt, det är mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Sverige var faktiskt värda guldet, det var riktigt kul att se på Matchen. Snyggaste målet var det 3 svenska målet, när han skjuter från mållinjen in i mål. Riktigt snyggt gjort. I slutet var Henke riktigt grym med alla räddningar, trodde att jag skulle få åka in på akuten och operera hjärtat! Finnarna får åka hem och klämma varet ur finnarna, för Sverige är dem bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 *SNYFT* *BUHUU* Hur kunde sverige vinna!!? Hur kunde Finland förlora sista matchen!!?*BUHUUU* orkar inte prata om det mer *SNYFT* AAAHHHRRRGGGG* Han är ju inte intresserad av hockey heller har han sagt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Inte kul <_< Men silver är ju bättre än inget... Fast ändå <_< (Jag pratar om Finland (Jag är Finsk) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag fick illamående den sista 1½ minuten. Jag såg det som ett mirakel hur många skott sverige tog emot och inte släppte in något. Det var otroligt bra spelat av Sverige och deras motstånd var verkligen något speciellt. Tack Finland för denna mest grymmaste match inom OS någonsin. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Här är Henkes väldigt lyckosamma räddning: http://img.aftonbladet.se/sport/0602/26/henkesave.jpg Redigerat 26 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Där hade han riktigt mycket tur Henke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jo, om han inte skulle rädda den skulle antagligen finnarna vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.