0013 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vi får inte leka det utan hjälm. Kullarna är 3 meter höga och halare än isen i skandinavium. Med massa hårda snögrejer som sticker upp. Förut körde mot nåra som går i vår 8:a. jag va den enda som vågade gå på av alla som var me. Halva 4:an och 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vi får inte leka det utan hjälm. Kullarna är 3 meter höga och halare än isen i skandinavium. Med massa hårda snögrejer som sticker upp. Förut körde mot nåra som går i vår 8:a. jag va den enda som vågade gå på av alla som var me. Halva 4:an och 5:an. våran är 6-7 meter höga, vi har utan hjälm, alla mot alla, lärarna säger ingenting, så är det i vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Men vad ni än gör så skulle ni inte vara i vår skola för där är är alla så galna! Läs bara det jag skrev i ämnet "olyckor" För idag var det jätte blodigt i vår skola många var i lektionen med näsblod och fläskläppar och en massa som grät! Ni kanske inte tror på det men det är sant! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jaa, det har vi men det blev förbjudet när en killa halkade ner på rygg och blev överkörd av en cykel rakt i fejan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 "Teppan" är 7 meter hög och har ett fåtal hemliga gångar och ett "fängelse". I "fängelset" lägger vi krigsfångar. ALLA och då menar jag ALLA är rädda för "fängelset". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vi brukar köra på ett isberg! Det gör ganska ont när man ramlar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 "Teppan" är 7 meter hög och har ett fåtal hemliga gångar och ett "fängelse". I "fängelset" lägger vi krigsfångar. ALLA och då menar jag ALLA är rädda för "fängelset". Det borde var mycket skoj ni har i så fall! Speciellt med ett fängelse! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo. Jag var med och grävde fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vi får köra på grusplan där finns det en 6m hög jordhög det brukar vara 4A mot rös fast vi klassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 haha, jag kommer ihåg när jag körde teppan i börgan av sommarlovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 sen så var det en i min klass som fick stryk (nästan klenast i klassen) av en i sexan. aså jag blev så sur att jag mulade den i sexan i en kvart.. jag tog en snöboll (vinter annars ajj!!!) så kastade jag den på min fot för att jag skulle bli arg. då blev jag så arg att alla vart rädda!!! "jo jag tror dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Alltså nästan all snö på vår skol gård liggen på vår högsta kullen som är 10m kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.