FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vi hade herran på teppan en gång när jag gick i 2,an mot sexorna som går i nian nu!Men det bara massa bråk så vi har inte haft det sen dess! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ja vi har eller rättare sagt hade en hög som var ca 4-5m hög det var kul sen när jag gick upp själv och tog ner alla 5: orna (ca 15st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 herre på teppan... heter det inte King of the hill? Småttingarna på vår skola brukar köra det utanför matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 på den skolan jag går på så kör vi det, men så gäller det att knuffa ner varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aragon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 det är skoj i snö! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Nä usch man kan ju skita ner sina fina kläder <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vi har aldrig kört herren på teppan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vi har en idrottsplats med en ishall precis bredvid vår skola där brukar vi ha herren på teppan i snöhögen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Men vad ni än gör så skulle ni inte vara i vår skola för där är är alla så galna! Läs bara det jag skrev i ämnet "olyckor" För idag var det jätte blodigt i vår skola många var i lektionen med näsblod och fläskläppar och en massa som grät! Ni kanske inte tror på det men det är sant! :( jag skulle vilja vara med! >:Djag hade varit den enda utan sår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 leker herrman på skolan jämt!!! fast på vissa kullar är det blodigt som f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.