Gäst Walker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... jag tror inte han klara av det... jag har andra lösen på dom.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... Det spelar ingen roll, bara å fixa hacking program, så vips.Plus så använder du ju samma IP-Adress när du spelar på dina andra gubbar. ;) OBS! Vi snackar inte om olagliga grejer här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... Tack för varningen!*kollar om han har fart inne på min gubbe* nehe... *byter lösen* *tackar fusion* :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag tror han har bilden från en av de första scammarna , han scammade fett mycket och blev totalt bannad !!! ingen visste hur mycket saker var värda då ! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... Påhittad, nej dem kan inte hacka dig. -.- tvivlar på att en liten 13 åring kan backdoora osv XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... det finns ALLTID en som är först vet du :lol: jag tar ändå inte risken... varför göra det???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Nån sa att en miljon står i 1000k, ja de är sant men när de blir över 10 mil börjar de bara stå M Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 det står M när man har kommit upp till 1000 000k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 K(1000gp) Kommer fram först när man nåt 100,000 Gp och då står det 100K(100,000gp)Och 1Miljon blir 1000K,10Miljoner blir 10M,från 10M å uppåt står det bara hur många miljoner och ett M bredvid. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 K(1000gp) Kommer fram först när man nåt 100,000 Gp och då står det 100K(100,000gp)Och 1Miljon blir 1000K,10Miljoner blir 10M,från 10M å uppåt står det bara hur många miljoner och ett M bredvid. :gitarr: EXAKT... bra beskrivning *ge han en guldstjärna* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Är ni seriösa, eller? Men på riktigt? Ge aldrig ut personliga uppgifter/lösenord till någon, absolut ingen! Du kan inte ens lita på din bästa vän. Och absolut inte till någon okänd person som påstår sig kunna fixa mer item. Btw, 1kk = 1 miljon. 10kk = 10 miljoner. OLW för att vi älskar det goda! (Låst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg