Paper Mario Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Varför går det inte? Jag kopplar ihop link kabeln men 2 gameboy. sätter på spelen samtidigt. går till pokemon center har nyss fått startpokemonen så har fångat 1 till så det ska gå att trade:a.. Men när man har save: at och allting och det kommer upp please waint tryck b om man vill avsluta så stannar det där, nu har jag väntat i 43min fast det står kvar please waint så nu avbröt jag... vad är det för fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 antingen fel på link-kabeln eller fel på nåt av spelen eller möjligt vis nåt av gamboyen. Testa först med att fixa en anna link kabel. Eller menar du att du ska byta en start pokemon i början av spelet? i så fal testa att klar första gymet och kom lite längre så kan det också funka. annars vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Mm, tack för hjälpen iallafall : / : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 center tjejen säger i början att det inte går att linka.då måste du klara första gymmet . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Svårt.Man ska inte behöva klara första gymmet,minns inte hur man skulle göra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 man ska komma till 3:e staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Testa att klara första gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 nåt sånt iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 måste jag klara första gymmet med båda spelen ? orka!!! Men hon säger inte att det inte går. Det ska gå ändå tills det såtr please waint. och där stannar det : ( aja men vilkan pokemon är bäst att börja med i emerald då? Vilken är bäst i länden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) treecko, lugnt!!!!! sceptile äger!!!!!! hörninini, jag ska berätta vad jag trodde om mitt sapphire: ni vet i slapeport när teme aqua blockar vägen till routen ovanför så trodde jag att man skulle ha största utvecklingen av startern!!!!!!(sceptile i detta fall)haha!!! så kalrt hade jag fel (för ja gjorde de!!!!)... men gissa om ja ägde sen!:p ps. han e i snart i lv. 100!!!!!! Redigerat 26 Februari 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Paper Mario: Mudkip är smartast. pokemaster: Inte treecko. Den är osmartast. Och onödigt att skriva det andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Paper Mario: Mudkip är smartast. pokemaster: Inte treecko. Den är osmartast. Och onödigt att skriva det andra. man ska minst ha två pokemon då kan du byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg