Master X-X Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Samma som photoshop tråden fast med Gimp avatarer Visa era bilder med GIMP? Jag ändrade din topic till en lämpligare, precis som du bad mig. / Mellanmjölk Redigerat 24 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 här har du den bästa jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) var hittar man renders och hur får man in dem i bilderna är här mitt exemplar du mu1991 en fråga när du har gjort färdigt bilden och du ska spara vad tar du för filtyp? Redigerat 26 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag är nybörjare med GIMP här är den första som jag har gjort. Snälla ge tips på brushar o sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hur får man in såna manga grejer i bilderna? hur sätter man in brushes som man laddat ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 svar1:FÖR ATT KLIPPA UT BILDEN SÅ TAR DU SAXEn som följer konturer svar2: c>program>gimp>share>gimp>2.0>bruches och där lägger du in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...