Master X-X Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Samma som photoshop tråden fast med Gimp avatarer Visa era bilder med GIMP? Jag ändrade din topic till en lämpligare, precis som du bad mig. / Mellanmjölk Redigerat 24 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 här har du den bästa jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) var hittar man renders och hur får man in dem i bilderna är här mitt exemplar du mu1991 en fråga när du har gjort färdigt bilden och du ska spara vad tar du för filtyp? Redigerat 26 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag är nybörjare med GIMP här är den första som jag har gjort. Snälla ge tips på brushar o sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hur får man in såna manga grejer i bilderna? hur sätter man in brushes som man laddat ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 svar1:FÖR ATT KLIPPA UT BILDEN SÅ TAR DU SAXEn som följer konturer svar2: c>program>gimp>share>gimp>2.0>bruches och där lägger du in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ja har lärt mig hur man ska göra för att klippa ut. man ska ta det som heter intelligent sax, men asså ja tycker att det är rätt svårt när man ska klippa ut att få det exakt, har ni något bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 inte direkt, det gäller att konsentrera sig här är nått jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 den va snygg, men mu1991 kan du inte lägga in nån bra tutorial på en snygg bakgrund? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag vet inte hur man gör tutorial. men jag får jobba på det här är bilden som jag har som avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 men försök du kan väl iaf säga verktygen till den avataren som du visade innan, bara bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) det finns ingen share utan jag går in på gimp.2.2 sen brushes och där lägger jag in dem men det funkar inte och få en bild till min bild funkar inte heller jag trycker på saxen men sen då HÄR ÄR ETT TILL DÅLIGT EXEMPLAR Redigerat 27 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.