Aircondition Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 (redigerat) Har laddat ner nya brusher så kommer nog lite närmre photoshoppare med mina sigs nu Med brushes blir man aldrig riktigt bra. Redigerat 1 September 2006 av The_Dark_Yoda Citera
ChipZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 (redigerat) :wub: Inga Brusher, chip texten blev ful men jag måste ju visa att jag gjort den :( :) Redigerat 1 September 2006 av Chip Citera
Gäst Muuu Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 :wub: Inga Brusher, chip texten blev ful men jag måste ju visa att jag gjort den :( :) det är ju ett väldigt bra första försök. Citera
ChipZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Jag testade lite nya effekter som jag hittade i gimp. (Det är inte meningen att denna ska vara såvärst snygg) Jag förmodar att du menar gubben och vad var det för effekt Citera
Findus Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 :wub: Inga Brusher, chip texten blev ful men jag måste ju visa att jag gjort den :( :) olala i luv it , byt font och render och skicka psd filen till mig om det går :D 8/10 Citera
Gäst Muuu Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 chip: du borde färglagt bakgrunden annars rätt bra dio :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.