Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Står det # Free For Personal Use ", så är det gratis, eller vad menade du ? Redigerat 17 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja,precis det är ju gratis då också. du skrev nått om att det kostar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Men står det free elr nått med free så är det gratis. Free = gratis. Står det nått annat så skulle iaf inte jag ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har testat att ladda ner båda och jag kan översätta free själv men "Free For Personal Use " blir gratis för personligt bruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag testade det Mu sa det blev så här. 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Kanske lite för tjock stroke men texten vart ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ok jag märkte det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 miglot: Du borde ta bort video grejset som du la till en ny vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) hummm Skripta texten med något snyggt script på logotyper bakgrungen kunda vatt bättre. 5/10 Känner snart för en ny avatar postar den här först. Redigerat 21 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 här är en ny bara för att få igång tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) MU du är väldigt bra på bakgrunder tycker jag hur gör du? Turotrial? Redigerat 29 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Bakgrunden på din avatar är det väl inget fel på? Mu1991: Väldig snygg ! Rendern smälter in i bakgrunden, snygg ! 9\10 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.