Aircondition Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) @mu1991: Najsig! Nästan din snyggaste du har postat här. 9/10 får den av mig. Sry att jag inte har postat några bilder på länge. Har 30 dagars Photoshop nu. Redigerat 30 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Jag kommer med en då DARK WARRIOR Jag laddade upp den där och slängde filen för att spara plats 1-10? Förresten Fusion jo det är mycket fel på den jag tycker inte att den där Raptorn smälter inte in. Redigerat 1 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Var det du som gjorde bakgrunden och den där eld liknande mönstret runt om rendern ? Isåfall, så var den ganska snygg. ;) 6\10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 elden var inte så lätt bakgrunden gjorde jag förresten rösta på sidan så kan jag se vad ni tyckte overall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) jag tycker den får 2. elden kan du väll inte gjort själv eller? den fanns väll redan på figuren när du klippte ut den. och det syns ganska tyligt att du bara lagt gubben som bakgrund och gjort den lite oskarp.(lagt gubben många gånger) edit: sen har du väll lagt nått glas öga eller sådant. Redigerat 1 Maj 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 du det finns andra sätt men du har rätt bakgrunden liknar rendern men jag gjorde inte så det var lite paintning jag fick hålla på med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 miglot: man ser tydligt att det är render för man kan se blått från hans fot och lite från armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Ofta jag ser inte det jag kanske skickade fel bild. Jag har tagit väck den så det går inte att ändra. Förrresten så undrar jag ved ni tycker om mitt bidrag till GRATISMIX tävlingen (-->LÄNK<--) Redigerat 1 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Miglot: det kanske går lite för fort och den har en tendesn att bli väldigt jobbig när den går så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) @Miglot: Animeringen är snygg. Men det går lite för snabbt och "Varför betala?" kanske skulle vara ljusgrön precis så att det passar in bättre. @mu1991: Rättså snygg faktiskt. 8/10 Redigerat 2 Maj 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) a jag försökte för längaden men allt blev fel. Men MU kan du svara hur du gör så Ägiga bakgrunder. Jag är inte så bra på det tycker jag. Jag följer alltid turotrials. En som jag gjorde snabbt. Hade lite fel färger på rendern. När jag tänker efter så är Animeringen bara defults. :) Redigerat 2 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 det sättet jag har gjort på dom två senaste har jag kommit på själv och det finns ingre tut som jag vet om. men jag tror jag kommer ha lite svårt att berätta det för dig. du kan testa att titta på gimptalk och här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.