Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Du kan säga vad du använder mest hur fick du tex denna:http://img481.imageshack.us/img481/347/post1356911465013772qt.jpg Efekten. Jag menar den där snyggadimmiga biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Du kan säga vad du använder mest hur fick du tex denna:http://img481.imageshack.us/img481/347/post1356911465013772qt.jpg Efekten. Jag menar den där snyggadimmiga biten. det är en brush som jag använt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 var är den om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Några bilder, mycket text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 tjat,tjat,tjat lite fart i tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) Jag har gjort lite texter. Neeeeeeeej det blev fel jag deletade dem på datan aaaaaaarrrgh. Redigerat 19 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Nja, inte så snygga, du har gjort snyggare. ;) 4\10 på alla... Sen finns det väl en regel på att man ska länka till stora bilder... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) ok ändrar det. Men vad är felet med dem? Men jag är stolt för att det är defults. Redigerat 19 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur menar du? Man gör nu nästan alla texter med defaults.... Sen, dem var typ tråkiga, om du förstår vad jag menar... =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) DU... det är inte lätt att göra texter i defult utan.. Å jag har glömt bort vad det heter... Jobbigt... Dessutom hur i hela världen kan man göra texter roliga. Jag tyckte att de var snygga. Jag fick bara tebaks neon prylen. Från och med ne sparar jag på images hack. (-->BILD<--) Sätt betyg på sidan.. Redigerat 20 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Om du bara blir upprörd över att andra kommenterar dina bilder, varför lägger du upp dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag blir inte upprörd. Jag tycker att det är svårt att göra "roliga" Jag fattar inte ens vad du menar med att en text skulle vara rolig. Kan du beskriva en "Rolig" text det skulle hjälpa mig lite då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.