ChipZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) hur mycket mb tar gimp med alla bruches o sånt? Mitt tar 50 mb tror jag Franska Flaggan: Redigerat 14 Augusti 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag använder alltid gimp. Med rätt teknik och skicklighet kan man skapa minst lika snygga bilder som i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 R4: Gör snyggare text. Texten förstör dina siggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Det är gimp som inte kan göra snygga texter. P.S. jag bot också i Karlstad, vart nånstans bor du? En ny bild. Jag skippar text denna gång Redigerat 14 Augusti 2006 av R4av3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) ... Klicka på den för full storlek Redigerat 14 Augusti 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det är gimp som inte kan göra snygga texter. P.S. jag bot också i Karlstad, vart nånstans bor du? En ny bild. Jag skippar text denna gång Linken ser lite ihoptryckt ut, men annars ser det bra ut. OT: Jag är från Karlstad, men jag bor inte där längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Den här då? Redigerat 14 Augusti 2006 av R4av3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Den här då? ser ju nästa identiska ut med dom som du postade innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hmm.. Jag ska nog ladda ner nya brushes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 en liten bild vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Hmm.. Jag ska nog ladda ner nya brushes. vad heter brushen på pandabilden? bIld gjord med en brush som jag gjort själv Redigerat 15 Augusti 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) @Chip: Jag använde olika. Kommer inte ihåg alla namn. En som jag slängde ihop nyss. Redigerat 15 Augusti 2006 av R4av3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.