Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vad ska man klippa ifrån då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 självklart bilden här är second edition of mu1991 the killing machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) men när jag trycker på saxen och hela bilden är där hur klipper man då? drar man eller vad? Redigerat 28 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 om du tittar noga ser du en plutt, sen från den plutten drar du vidare till nästa ställe. om dom inte direkt lägger sej längs gubben får du flytta in det till gubben. hoppas du fattar annars får jag försöka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men sen när man dragit runt hela gubben hur gör man sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 då vänster klickar du en gång så kommer det vara en svart-vit linje som ser ut att snurra runt sen är det bara att kopiera och klistra in på den nya bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men när jag gör det funkar det inte du försvinner alla streck igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag ska försöka fixa nått som förklarar bättre till imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) ok gör det här är en logotyp till mitt namn Redigerat 28 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vad e gimp avatarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det är bilder som är gjorda i programet gimp. och en avatar är det som är bilden under namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 är du färdig med den grejen snart mu1991 hur man klipper ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.