Gäst Muuu Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 mycket vacker chip, försök bara att få renden att stå ut lite. lite annorlunda färg så att den inte bara blir en del av bakgrunden 1-10 på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) mu1991: 9 riktigt snygg :cool: Redigerat 23 September 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Försökte med en lite annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) raaaaaaaaaaaaaaaaam säger jag bara det e skitfult utan edit Hon e så himla snygg :wub: Redigerat 29 September 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 gillar den glansiga bakgrunden, softglow eller? du borde skriva in hela ditt namn och inte bara ett C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 raaaaaaaaaaaaaaaaam säger jag bara det e skitfult utan edit Hon e så himla snygg :wub: @Chip, inte särskillt fin egentligen, skulle nog inte vara något jag skulle köpa. Doc gillar jag att du bara satte ett C istället för Chip, men bakgrunden och motivet är väll sisådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 gillar den glansiga bakgrunden, softglow eller? du borde skriva in hela ditt namn och inte bara ett C bakgrunden e bara brushad och så har jag duplicerat render och lagt på overlay och placerat den rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 mu din var nog den snyggaste jag sett här! ^^ Och ram, nja jag tycker inte det känns nödvändigt... (angående det Chip skrev) Din var väl okej Chip, såg inte C:et först som ni snacka om, när jag såg det, märkte jag också vad fult det var, ta bort det eller gör om det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 raaaaaaaaaaaaaaaaam säger jag bara det e skitfult utan edit Hon e så himla snygg :wub: Ehm... Väldigt konstig storlek på bilden. Använd ungefär 360 x 110. Texten ser man knappt, använd en defaultfont med ljus färg istället >;) Blenda rendern också, men annars är den snygg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 D*mptext jag vet, men det står fell the rhythm om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 D*mptext jag vet, men det står fell the rhythm om lite för rörig och så borde du blenda rendern mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 D*mptext jag vet, men det står fell the rhythm om var precis innan min träning så han int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.