lizem Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vilket av Nintendo Revolution och PS3 kommer att vara bäst när de släpps och vilken konsol av dom kommer att ha bäst grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 PS3 kommer vara bäst, men såå mycket dyrare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 PS3 tror jag ochså kommer att vara bäst men väldigt dyrt så det kanske inte kommer att sälja så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Nintendo har ju alltid varit reagerande över med Familjespel och det kommer de säkert fortfarande vara. Men Grafik mässigt och kvalitet på maskinen tror jag att PS3 kommer att vara den bästa konsollen. Men vi får väl se hur det blir. Man vet ju aldrig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Nintendo har ju alltid varit reagerande över med Familjespel och det kommer de säkert fortfarande vara. Men Grafik mässigt och kvalitet på maskinen tror jag att PS3 kommer att vara den bästa konsollen. Men vi får väl se hur det blir. Man vet ju aldrig. ;) Nä, men jag tror oxå PS3 fast som sagt kommer det vara dyrare :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag tror PS3 kommer vara bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg