Gäst Difeez Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Finns mkt att diskutera på sidan, och ett subforum för mitt favorit MMORPG WoW. Visst jag är ny men jag kommer nog att trivas ganska bra här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag tycker det talar för sig själv :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det finns bra ålders grupper. :) Jag var på ett forum där var alla 17år. :huh: och om jag kände mig liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det finns bra ålders grupper. :) Jag var på ett forum där var alla 17år. :huh: och om jag kände mig liten. Jag är med på ett musikforum där medelåldern ligger på 25 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) jag håller med om att det är drygt med ruby/saphire och saphire/ruby det finns olika fusk på dom också... Redigerat 11 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Definitivt sveriges största och bästa spelforum? Varför säger jag så? Jo: Jag har följt Fuska med åren, sett andra forum och så vidare. Inget annat forum har ett så stort område som Fuska har, trots att det enbart är ett spelforum. Den här sidan är långt mycket bättre än Lunarstorm och gudvetvad det finns för liknande community-sidor. Fragbite kanske är större men alla är oseriösa där. Fuska är en härlig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.