Gäst hejhejhej Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är många som säljer hjul för skit mycke fm och det står att man inte andvänder dom för nånting. Men varför är det så många som köper hjul för massa fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 du köper dem för skit mycke fm sen säljer du dem för mer än du har köpt dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ok men varför köper ni dom inte i affären där är dom mycket billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ok då fattar jag nästa gång det finns hjul ska jag köpa. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Man sätter dom på bilen annars kan inte den komma nånstans. På vintern måste man ha speciella! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Man sätter dom på bilen annars kan inte den komma nånstans. På vintern måste man ha speciella! Jättekul. Det hade ju jag tänkt att skriva! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hjul funkar lite som aktier. När intresset ökar ökar även priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.