wilmerx.tk Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Hej! Det är jag (Glenn) som håller på att trixa och fixa saker till Prisonbreakfansite.2u.se. Men nu vill jag ha lite fler i detta gänget. Skriv namn, e-post och det du/ni kan mest till hemsidor (antingen skicka till mig privat eller ge ut det här). Ett få tal kommer att lottas ut och sen får vi se hur vi gör. Men nu har ni i alla fall chansen att komma med till denna Prison Break fansite. Hoppas ni vill! Ha det bra! (msn/e-post: [email protected]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 På välj ditt språk har du ett fel. Kolla stavningen där ;) Menar inget illa, vill bara hjälpa till lite det är ju alltid bra att ha allt rättat på sin sida... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag vet att det är Choose. Men har lite problem med inloggningarna nu så kan inte ändra sidan! Men tack för att du märker fel på sidan! Fast jag redan visste om det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hehe, np ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Är det HTML och sånt Sk*t??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Japp, den komer att kodas! Om det händer en större "skada" vid kodningen så får jag välja gratistjänst.. Men det kommer nog inte hända. Nu är sidan öppen, www.prisonbreakfansite.2u.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Neee, bra engelska, bra, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Men omg... Designen kan ni ju fixa... Jag kan hjälpa dig med designen ifall ni vill ha en liknande som min clans hemsida http://www.nossload.nu/CS-clan fast med rätt färger för ER. Skicka ett PM om du vill ha samma design fast med era färger och eran logo. (GRATIS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Sidan duger väl, men kanske lite bättre design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Sidan duger väl, men kanske lite bättre design. Ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ok. Eftersom ni vill ha en ny design så ska ni få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.