💬
Logga in
Fuska.se

Disneys Skurkar/"ondingar"

52 svar · startad

Japp, detta kan låta lite töntigt men jag vill gärna veta. Skriv vad ni valde och varför ni valde det.

Jägaren i Bambi kanske inte är någon skurk men han skjöt Bambis mamma, därför är han med.

Själv tog jag Scar, alla som har sett Lejonkungen förstår varför.

Senast ändrad:

Ush, jag tyckte aldrig om den ursula. hon sjöng så gräsligt.

Senast ändrad:

Karamellkungen

Jag röstade på Scar från filmen lejonkungen som för övrigt är en bra film fast den är tecknad. Scar han är den typiska skurken. Han är lömsk, listig och elak. Han slåss även som en riktig skurk med sina klor. Jag gillar han, han är en riktig skurk som bara vill ha makt. =)

Bambi

Råkade rösta annan men självklart jägaren i Bambi :(

↗ till inlägget

Såg du inte att Jägaren fanns?

Egentligen så är inte Disney's filmer så "barnsliga" som alla säger. Lejonkungen och Bambi äger alla tecknade filmer.

Scar e ju värst!

Scar......

Shere Kahn

scar , Usch ja !

Ursula

Var alltid rädd för jägaren i Bambi. Tyckte han var mycket läskig. Nästan så att man inte vågade se Bambi juh! :o

Bambi
↗ till inlägget

Mjo, hade lite bråttom :P
28 Feb 2006

Jag tycker Scar är värst på något sätt.

Själv så tycker jag om skurkarna i Disney har ingen jag tycker är hemsk snarare så har jag tre favoriter.

Scar- För att jag älskar lejon, och att han är så fin tecknad. Han har en härlig stil.

Jafar- En given favorit, både som ande och i männsklig form.

Sherekan (kan inte stava)- tigern i djungelboken, tigern är ett av mina favorit djur och sherekan i den tecknade filmen är helt undebar.

Men Jag la min Röst på Scar För att han e så bra

scar helt klart, han är så grym!

↗ till inlägget

Bambi!
↗ till inlägget

Själv så tycker jag om skurkarna i Disney har ingen jag tycker är hemsk snarare så har jag tre favoriter.

Scar- För att jag älskar lejon, och att han är så fin tecknad. Han har en härlig stil. 

Jafar- En given favorit, både som ande och i männsklig form.

Sherekan (kan inte stava)- tigern i djungelboken, tigern är ett av mina favorit djur och sherekan i den tecknade filmen är helt undebar.

Men Jag la min Röst på Scar För att han e så bra

Klart man gillar skurkarna. Men de är ju "onda" och det var ju frågan. Håller med dig om Scar, han är perfekt :).
1 Mar 2006

Jag röstade på annan. Palla med jafar och ursula och alla dom där.

The Phantom Blot ( Spökplumpen ) äger ju alla skurkar med sina onda utstuderade planer och sin hemliga id. Han kanske inte e med i nån disneyfilm, men han är trots allt en disneyfigur.

Scar, men han är rätt häftig också.

Valde honom för att jag var skitskraj för honom när jag var typ 3 år... xD

Är det bara jag som ogillar Cruella De Ville. ;) Usch ja. Riktigt läskig gammal dam det där. Tyckte inte alls om henne då jag såg på Pongo och de asmånga dalmatinerna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in