Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har hittat ett PS2 Slim med chippet DMS4 Lite. http://www.blocket.se/vi/6872670.htm?ca=15_s Så min fråga är, är det värt att köpa? Enligt Rowyn är det en väldigt bra chipp, så jag är ganska sugen på det. Vad tycker ni? (Seriösa svar, inte några småskitar som skriver ett ord i inlägget.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är ett mycket bra chip! Man kan spela brännda och utomländska spel (de flesta iaf)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Lungt!, faasst det kan klyddaa mycket me chippad ps2. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Öh... Vad betyder "Klydda"? Men tycker ni priset är bra? Det var det bästa priset jag kunde hitta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jaa de är vart o köpa de, fast vem ska fixa in de till din psx 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Be säljaren fixa det och om det funkar så ja.........KÖP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det är helt klart värt det, bara det fungerar också så... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Skulle gissa att det är ett företag som sitter å säljer chip på nätet. Vet inte men det kanske kan innebära lite trassel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jo, jag ska ringa till dem och så innan jag beställer. Så att de är seriösa, alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg