Dellamorte Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Tjena!!! Jag har skaffat det gamla hederliga Call of Duty 1...men när jag startar det så flimmrar allt något så extremt mkt så att det inte går att spela ihuvud taget(visst går det att spela men det är ju inte roligt att spela ett spel där det flimmrar hela tiden...man får ju ganska ont i huvudet efter ett tag oxå)...jag har CoD2 och det flyter hur bra som helst och tycker då att CoD1 inte sklulle vara några problem men det är det...någon som vet vad som är fel??? :( Citera
epaaj Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Låter konstigt eftersom CoD2 funkar :/ Vad har du för grafikkort? Har du testat att installera om? Citera
Dellamorte Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2006 NVIDIA GeForce4 MX 420 (64MB) :( 512 MB ramminne Intel Pentium 4 17171 MHz Citera
epaaj Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Testa att ladda hem och installera senaste drivrutinerna till ditt grafikkort. http://www.nvidia.com/page/home.html Citera
Oden Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Mmm, senaste drivisarna och ett uppdaterat directX. Men låter som att det är skärmuppdateringen som är felet, se om du kan ändra skärminställningarna på något sätt. Citera
Dellamorte Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Mmm, senaste drivisarna och ett uppdaterat directX. Men låter som att det är skärmuppdateringen som är felet, se om du kan ändra skärminställningarna på något sätt. vad menar du med att ändra skärminställningarna??? Citera
epaaj Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Gå till kontrollpanelen eller högerklicka på skrivbordet och välj egenskaper. Gå till inställningar och välj där avancerat. Sen fliken bildskärm. Där ändrar du uppdateringsfrekvensen. Citera
Dellamorte Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Gå till kontrollpanelen eller högerklicka på skrivbordet och välj egenskaper. Gå till inställningar och välj där avancerat. Sen fliken bildskärm. Där ändrar du uppdateringsfrekvensen. men vad ska man ha för uppdateringshastighet då??? för att klara av CoD1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.