Gäst Walker Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Jag har från vissa källor hört att det kraschar jätteofta. Jag har också hört talas om att microsoft kommer att sluta sälja xbox 360, när de väl har förbättrat det ska det ut på marknaden igen... är det sant? P.s. Visste ni att microsoft förlorar 1000kr på varje xbox 360...? Det är spelen dom tjänar på, för spelen är ju GANSKA dyra... Beskriv ämnet lite bättre i fortsättningen. nico... ska skärpa mig *fixar till min tråd* Redigerat 3 Mars 2006 av Walker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Mitt har då aldrig kraschat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 mitt har aldrig kraschat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Det har hänt att 360 kraschat\har kraschat, men det betyder inte att det ska drabba alla. Ifall du nu ska köpa 360, så rekomenderar jag att du köper med garanti, så ifall det skulle hända att den kraschar, då är det bara att ta tillbaka den till affären du köpte den, och nej, dem kommer inte att sluta sälja den. Redigerat 1 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 LoL men dom kommer göra bättre så att dom inte kraschar senare antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 LoL men dom kommer göra bättre så att dom inte kraschar senare antar jag Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Dem krachar om du sätter Xboxet vågrätt tror jag. Inte riktigt säker. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vad får folk allt ifrån, varför skulle dom sluta sälja 360? Santa_Claus_Driver:Hah, vrf skulle det krascha då? Man kan sätta det hur man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Dem krachar om du sätter Xboxet vågrätt tror jag. Inte riktigt säker. :unsure: Är det inte så att 360'n ska vara vågrätt, eftersom det är det säkraste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hehehe har också hört de där.. men från den källan som jag hörde de ifrån så skulle de hända redan i jannuari... så de blir nog inget ;) Men tänk på att konsolen ockås repar dina spel ganska lätt & de får du inte ut på garantin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag har hört att det krachar för vissa men att det gör det är typ 10 på 10.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 då kan man lika gärna säga 1 på 1000 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.