Hoppa till innehåll

Jag Undrar!


Gäst Walker
 Dela

Rekommendera inlägg

Men spela roll, förresten, tror ni inte att PS3 och N-Rev kommer krascha för nån elr?

Walker: Vet DU att inte Microsoft gör alle spel själva? Nästan alla gör andra speltomtar. Och dom skulle inte sälja det om dom förlora pengar på det.

Redigerat av Neldemo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehehe har också hört de där.. men från den källan som jag hörde de ifrån så skulle de hända redan i jannuari... så de blir nog inget ;)

 

Men tänk på att konsolen ockås repar dina spel ganska lätt & de får du inte ut på garantin! (från star brasse )

 

 

REPAR?!! Hur då vaddå närman spelar spelet så kan konsolen repa det eller vad

 

det låter ju som något dollar store skit eller nåt :blink: :blink: och kan den inte stå vågrätt ? (den ligger ju ned då ) det verkar ju lite mysko :zzz:

Redigerat av nosmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror han mena lodrätt...

BTW mitt xbox 360 som jag har haft i en månad har aldrig krachat eller repat nån skiva. det står lodrätt och funkar prima! det hade stått igång i ett dygn i sträck när min kompis sprang omkull de och inget hände...

de e nog möjligt att ett xbox 360 kan repa skivorna om man spelar i en sandlåda och de råkar komma in lite grus?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...