0014 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Prata med musikmannen inne i väderkvarnen när Du är vuxen och visa honom Din Ocarina, så kommer han att lära Dig Song of Storms. Gör att det börjar regna. Gör att Du som ung Link kan gå ner på botten av brunnen. Används också för att öppna hemliga hål och få fram Stora Fairies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Okej det är därför jag har inte blivit stor än vet inte vad man ska göra med den där långa saken som hänger ner i jabu jabu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) kasta bumerangen på den Redigerat 31 Januari 2004 av 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Som liten.. Som stor fixar du en annan grej i Kakariko Village ;) Man ska ju inte alls va liten!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 aså jag är ine vid farys fontain och spelar zeldaz lubbuly och jag hör den välkända tonen men det kommer ingen fjaril (jag är liten) måste man ta dom i en spesiel ordning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nja, man måste möta den stora fairyn på death mountain först, sen kan man möta dom andra i vilken ordning du vill.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 aså jag är ine vid farys fontain och spelar zeldaz lubbuly och jag hör den välkända tonen men det kommer ingen fjaril (jag är liten) måste man ta dom i en spesiel ordning vilken av dom...den vid hyrule castle eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja och ska man vara liten överallt eller det spelar ingen roll jag hör bara plinget men inget händer och ja jag är vid hydele castele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hatr du spelat Zeldas lullaby så kommer den stora feen fram...c- vänster, c- upp, c-höger, c-vänster, c-upp och c-höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tråd låst, personen som frågade har fått svar på sin fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg