snubben Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Precis.Jag undrar precis det.Lenkar till hemsidor som beretar det gor bra ockso Redigerat 28 Februari 2006 av snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 är mkt tveksam till att det fins ett satt datum än ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Precis.Jag undrar precis det.Lenkar till hemsidor som beretar det gor bra ockso Ingen datum.Kanse 2006 Våren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 den kommer släppas i våren eller i sommar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hah! Det e säkert att den inte släpps förrän till vintern! Annars hade man haft ett fast datum nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Vad jag har hört ska det släppas ut på sommaren ( 2006 ), sen sa någon att den skulle släppas 2007... *Detta är väl ingen bump..? Redigerat 6 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Lyssna inte på alla rykten och vänta till Sony fått säga sin mening om Playstation 3's realese datum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Lyssna inte på alla rykten och vänta till Sony fått säga sin mening om Playstation 3's realese datum. När ska dem göra det då, alltså när ska Playstation ge den exakta realese datumen? Någon sa iallafall till mig att Sony sa att dem ska släppa Ps3 till marknaden 2007.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 I November(2006) kommer den ut till sverige ja har bevis mycket bevis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 I November(2006) kommer den ut till sverige ja har bevis mycket bevis... Off Topic ( Tror jag ), men kan du länka till någon sida som har skrivit så?Förutom Aftonbladet, efetrsom den har jag redan läst ( Att den släpps i Novemver ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Den kommer säkert ut i sommar eller höst <_< ......fast det lär komma en massa bra spel samtidigt då :) vad jag har läst iaf.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Vet inte om dom har bestämmt exakt datum än. Jag tror att den skulle komma typ i höst eller nått, vet inte exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg