Gäst virrs Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Off-Topic: Är det stor skillnad mellan Gta 3 och LC, eftersom det ser ut som att LC liknar Gta: 3, eller? Med tanke på att Gta3 Utspelarsig i Lc (Liberty City) så är dem EXAKT lika, Förutom att LCS har ändrat lite på Byggnaderna och Tunnlar å sånt:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jag älskar lcs det är helskönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Helt ok spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Ser ut som i trean, ja, dock är det helt andra uppdrag. Redigerat 29 Mars 2006 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Lätt dåligaste GTA spelet men ändå.. bärbart så man får ha lite överseende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag har aldrig spelat GTA: LCS, GTA: SA verkar på något sätt bättre ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 verkligen SÄMSTA? ja verkligen sämsta!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag älskar lcs det är helskönt Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 är det värt att köpa då? jag menar det kostar ju typ 599:- eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 är det värt att köpa då? jag menar det kostar ju typ 599:- eller? Jag köpte mitt för 399:- å dt finns å få tag för 299 nu för tiden med:P hehe, Men, JAg irriterar mig på er som dömmer ett spel utan att ha spelat dt! MEn jag har även lagt märktet till att dät är bara 12 åringar å yngre som gnäller påa tt dt är värdelöst.. så jag skulle no tror att ni itne kan engelska lr förstår vad spelet går ut på :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 det har du rätt i, ett spel kan ju vara hör åldersgräns för att det är krånglig story och sånt åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Vad tycker du att åldersgränsen bör vara? Jag tycker runt 15 år, PGA: 1. Man måste kunna engelska för att fatta. 2.Story läget är svårt, dessutom vill 10 åringar bara vara ute på gatan och döda civil-pers. Anledningen är inte PGA allt våld, utan det jag skrev, vad tycker du? Redigerat 9 April 2006 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg