Ratchet Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag håller med. när jag spelade gta frsta gången gjorde jag koder för att få vapen och sen slaktade allt. nu för tiden gör jag uppdrag och d e mkt roligare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) jepp gta och fusk är som skola Av zeem Vad tycker du att åldersgränsen bör vara? Jag tycker runt 15 år, PGA: 1. Man måste kunna engelska för att fatta. 2.Story läget är svårt, dessutom vill 10 åringar bara vara ute på gatan och döda cicil-pers. Anledningen är inte PGA allt våld, utan det jag skrev, vad tycker du? jag går bara inte runt och dödar jag kör spelet och jag har inget problem med att förstå Redigerat 8 April 2006 av razzweeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 nja att förstå har inte jag någre problem med heller men det finns ju ännu mindre som inte kan nån engelska över huvud taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg