Zimens Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hej ! :) Jag har ett allvarligt problem, när jag sätter in en CD/DVD skiva ex. PC-gamers demoskiva så reagerar datorn inte alls, jag kollari "Den här Datorn" men där finns inget heller. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 öppna start och tryck på sök kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Uppdatera ev. drivrutiner och maskinvaruuppdateringar i Enhetshanteraren. Den hittar du om du högerklickar på "Den här datorn"-ikonen och sedan väljer Egenskaper. Du kommer upp till en meny, och där ska du klicka på fliken Maskinvara. Klicka sedan vidare på Enhetshanteraren, för att sedan leta upp din DVD-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Eller testa det klassiska knepet att putsa rent skivan, leta efter repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Repor kan det inte vara, jag ser inga och jag fick den idag... Ska prova vad MeM sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ser du CD-Läsaren i menyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det fungerade det som MeM sa, det visade sig att båda 2 var avaktiverade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.