Gäst Mujo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Titta ut genom fönstret och räkna träd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 försök hålla dig vaken så somnar du garanterat. Annars är nog en bärbar dvd eller liknande att rekomendera. Det finns säkert någon i din umgänges krets som har något sådant som du kan låna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Titta ut genom fönstret och räkna träd! Jag har försökt, tro mig, det funkar inte. Speciellt inte när man åker som ett svep genom Emmabodas mörkaste skogar och försöker hinna med alla grannar. Det är omöjligt. :( Redigerat 28 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Titta ut genom fönstret och räkna träd! Jag känner mig alltid illamående av det försöket. ;) Men jag skulle tipsa dig om att sova. Usch vad skönt det är att sova. Var uppe så otroligt länge du kan dagen innan och sedan då du sitter på tåget är det bara att sova. (Bre ut dig så mycket du kan. Det stör sig andra människor på. ^^) Annars är nog en bra tidning/bok bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 typ ds eller psp men sov så lite du kan dagen innan gjorde jag på en bilresa till queensland(australien)som också tog 15 timmar :blink: Bilresa till Australien ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Han kanske åkte inom australien. Jag åkte en kall, trång, smutsig och trasig buss, från göteborg till Tjeckien. det tog 22h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tänk på luleå och boden (sveriges pärlor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Mitt tips är väl då.... Som tidigare sagts, satsa på att sova under de där 15 timmarna.... Det är min favorithobby. Sov inte för länge bara... Kanske ändå inte är så smart, för jag antar att det blir många tågbyten. Läs nån bok och lyssna på Mp3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eftersom att det är nattåget så blir det inget byte. Och priset sen, endast 199 pix ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eftersom att det är nattåget så blir det inget byte. Och priset sen, endast 199 pix ! Endast 199 pix? I varje fall så är väl dyrare att åka med X200 och nattåg? Trevlig resa förresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Eftersom att det är nattåget så blir det inget byte. Och priset sen, endast 199 pix ! Om det är nattåg är det ju bara att slagga järnet, problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag kan aldrig när jag borde :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.