Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

va heter din char på gw då?

jag tror de e en expansion, som man måste köpa, men det är däremot inte precis något måste, utan det enda som kommer tillfölja i den är att du får en liten del mer av kartan, några mer vapen, skills, och armor, och 2 nya professions (ritualist, och assassin)... dem är däremot inge kul o spela med typ... kollade in dem när man fick provköra de över en helg i januari... gå gärna med i vår guild, heter ynfg, your new favourite guild... tryck bara här

Redigerat av Quaked_Ess
Skrivet (redigerat)

ja det måste du köpa till... vadå en liten del av kartan mer? det är ju 2 nya kontinenter! det kommer

Features:

• Two inew professions: the deadly Assassin, who uses daggers and magic to strike down enemies at close range, and the Ritualist, a seer who controls the battlefield by summoning spirits and channeling the power of the dead.

• 300 inew skills, including 90 new elite skills

• CA new world map iof the lands far south of Ascalon: the homeland of the Canthan Empire.

• 50+ new maps,i 15 of which are missions.

• 4 new iguildi halls

• 100+ new monsters,i 5 new pets

• Numerous new faces and hairstyles and 7 new armor looks for ieach corel profession.

• New weapons and runes

Redigerat av Simpsons
Skrivet

Tack så mycket!

Quaked_Ess P12 Jag har inte gjort någon character ännu eftersom jag bara har beställt det. Hoppas på att få det från spelbutiken.se på torsdag (i morgon). Jag beställde det i tisdags. Och spel som jag beställer brukar alltid komma efter den tredje dagen. (Eftersom jag bor i Norrbotten så tar frakten lite längre tid)

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

ja det måste du köpa till... vadå en liten del av kartan mer? det är ju 2 nya kontinenter! det kommer

Features:

• lTwo inew professions: the deadly Assassin, who uses daggers andl magic lto strike down enemies at close range, and thej Ritualist, a seer who controls the battlefield by summoning spirits and channeling the power of the dead.

• 300 inew skills, including 90 newi elitej skills

• CA new world map iof the lands farl south of Ascalon: the homeland ofj the Canthan lEmpire.

• 50+ new maps,i 15 of which iare missions.

• 4l new iguildi halls

• 100+ new monsters,i 5 new pets

• Numerous new faces and hairstyles iand 7 new armor looksj for ieach corel profession.

•i New weapons andi runes

har du stora problem med dina ´i´ och ´j´ knappar?

Skrivet

Asså, det står klart och tydligt överallt att det är ett helt nytt spel som går ihop med gamla GW, du behöver inte köpa det och du behöver inte ha gamla GW för att spela factions. Ja, jag är 100% säker - båda går att spela separat.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...