Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Hej! Har nyss köpt några spel, Däribland Guild Wars Special Edition. Hörde rykten om att man måste köpa tillägget som kommer snart (Factions). Sant? För då måste man ju göra en extra utgift snart. :( Citera
neVah Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) va heter din char på gw då? jag tror de e en expansion, som man måste köpa, men det är däremot inte precis något måste, utan det enda som kommer tillfölja i den är att du får en liten del mer av kartan, några mer vapen, skills, och armor, och 2 nya professions (ritualist, och assassin)... dem är däremot inge kul o spela med typ... kollade in dem när man fick provköra de över en helg i januari... gå gärna med i vår guild, heter ynfg, your new favourite guild... tryck bara här Redigerat 28 Februari 2006 av Quaked_Ess Citera
Simpsons Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) ja det måste du köpa till... vadå en liten del av kartan mer? det är ju 2 nya kontinenter! det kommer Features: • Two inew professions: the deadly Assassin, who uses daggers and magic to strike down enemies at close range, and the Ritualist, a seer who controls the battlefield by summoning spirits and channeling the power of the dead. • 300 inew skills, including 90 new elite skills • CA new world map iof the lands far south of Ascalon: the homeland of the Canthan Empire. • 50+ new maps,i 15 of which are missions. • 4 new iguildi halls • 100+ new monsters,i 5 new pets • Numerous new faces and hairstyles and 7 new armor looks for ieach corel profession. • New weapons and runes Redigerat 1 Mars 2006 av Simpsons Citera
Avregistrerad Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Tack så mycket! Quaked_Ess P12 Jag har inte gjort någon character ännu eftersom jag bara har beställt det. Hoppas på att få det från spelbutiken.se på torsdag (i morgon). Jag beställde det i tisdags. Och spel som jag beställer brukar alltid komma efter den tredje dagen. (Eftersom jag bor i Norrbotten så tar frakten lite längre tid) Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 ja det måste du köpa till... vadå en liten del av kartan mer? det är ju 2 nya kontinenter! det kommer Features: • lTwo inew professions: the deadly Assassin, who uses daggers andl magic lto strike down enemies at close range, and thej Ritualist, a seer who controls the battlefield by summoning spirits and channeling the power of the dead. • 300 inew skills, including 90 newi elitej skills • CA new world map iof the lands farl south of Ascalon: the homeland ofj the Canthan lEmpire. • 50+ new maps,i 15 of which iare missions. • 4l new iguildi halls • 100+ new monsters,i 5 new pets • Numerous new faces and hairstyles iand 7 new armor looksj for ieach corel profession. •i New weapons andi runes har du stora problem med dina ´i´ och ´j´ knappar? Citera
Simpsons Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 det är inte jag som har skrivit det... jag har kopierat det <_< Citera
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Asså, det står klart och tydligt överallt att det är ett helt nytt spel som går ihop med gamla GW, du behöver inte köpa det och du behöver inte ha gamla GW för att spela factions. Ja, jag är 100% säker - båda går att spela separat. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.