Katt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Tolken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 de är ett program som tilloter dig att översätta allt på svenska till eng eller tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Var laddar man ner den då? tydligen en SVENSK ordbok oxå :P :D :student: Dellamorte det var ett skämt, jag kan ju stava till svenska och svensk. Vem kan inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 de är ett program som tilloter dig att översätta allt på svenska till eng eller tvärtom Var hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 @Kamikaze hallo var hittar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 @Kamikaze hallo var hittar man det. http://itolk.com/ första träffen jag fick när jag sökte på "tolken" på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.