Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 och vilken skulle du vilja ha??? :P :kung: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag skulle va pichu för jag kan springa som blixt då hade ingen fångat mig :rambo: :rambo: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag skulle vilja vara pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Inte för att jag gillar pokemon men typ Mew eller Latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 om du inte gillar pokemon är du på fel forum =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 om du inte gillar pokemon är du på fel forum =/ groudon stor och stark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Tror jag skulle vilja vara en Furret! Då skulle man kunna andvända Surf och hämta en surfing bräda och sedan... Surfa :P Dessutom skulle man vara väldigt snabb! Mina attacker skulle vara: Surf, Fireblast, Giga Drain och Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 gissa 100 gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 gissa 100 gånger! tror det är flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 gu va du ä smart asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Snorlax äta sova äta sova livet !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Snorlax äta sova äta sova livet !! rayquaza_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg