Pattesai Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kan man spela japanska spel på svenskt ds utan att chippa den elelr något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kan man spela japanska spel på svenskt ds utan att chippa den elelr något? Det ska du kunna, ds ska vara regionsfri, jag köper spel från usa... ett krux klan ju vara om du inte kan japanska om det är tex ett rpg spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Japp. Du behöver inte chippa elr något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 aa jag har köpt från japan och canada och det funkar utmärkt...:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag har ett spel frå japan och det funkar fin fint! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 kommer inte ihåg om det var det japanska spelet eller det kanadensiska men nån av dom har t.o.m ett smalare fodral! :D :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mitt Japanska har smalare fodral och är svart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja det går det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja mitt är också svart men det går och är mycket bättre!(tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej det går ju inte för om man har spelat 30 olikajapanska spel till DS:en sprängs ditt DS och ditt Gamecube om du har någon. Annars sprängs din dator. *ironisk* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 aa dom funkar fin fint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg